OnSezon.ro

Login

Scapa de kilogramele in plus dupa nastere.

 

 Dupa o nastere exercitiile fizice sunt, probabil, ultimul lucru la care iti sta capul. Insa trebuie sa stii ca efortul fizic dupa sarcina este unul din cele mai bune lucruri pe care le poti face pentru tine insati. 

De ce sa faci sport dupa ce nasti:

- Vei pierde in greutate;

- Iti vei imbunatati sistemul cardiovascular;

- Vei recapata forta in muschi;

- Vei scapa de burtica aia pe care o detesti;

- Iti vei imbunatati starea de spirit;

- Vei fi mai energica;

- Te vei relaxa;

- Vei preveni depresia postpartum;

- Vei oferi un exemplu pozitiv pentru copilul tau.

Primii pasi

Fa-te confortabila. Alapteaza-ti copilul chiar inainte sa te apuci de exercitii si poarta un sutien care sa iti asigure o sustinere potrivita pentru sani. Poarta haine comode, de bumbac.

Ia-o usor! Incepe cu exercitii simple, cum ar fi mersul, bicicleta stationara sau inotul. Pe masura ce trece timpul , poti mari intensitatea sau durata antrenamentelor. 

Concentreaza-te pe abdomen. Pentru a scapa de grasimea de pe abdomen va fi nevoie de modificari in dieta, insa abdomenele sunt un mijloc excelent de a tonifia musculatura

Joaca-te cu copilul in timp ce te antrenezi. Scoate-l la o plimbare cu carutul in parc sau intinde-te pe spate si ridica-l deasupra ta. 

Nu fi singura! Vorbeste cu alte proaspete mamici sa iesiti impreuna la o plimbare in parc sau stabileste o zi si o ora la care sa va intalniti pentru a face exercitii. 

Nu uita ca e bine sa bei multa apa daca faci effort fizic regulat, pentru a evita acumularea acidului lactic in laptele de san, care devine amarui. Daca efortul iti provoaca ameteli, durere sau alte simptome neplacute este un semn ca te fortezi prea tare. Fa o pauza si incepe mai relaxat. 

Ia aminte ce mananci

Consuma multe fructe, legume si cereal integrale. Mancarurile bogate in fibre iti ofera nutrienti importanti pentru corpul tau si iti dau senzatia de satietate;

Mananca portii mai mici. Nu sari peste mese, ci imparte-le in cantitati mai mici, consummate mai des. Nu renunta la fructe si legume si evita gustarile din comert;

Evita tentatia. Inconjoara-te de mancaruri sanatoase, fructe, legume, seminte, nuci etc. Daca mancarea de genul junk-food reprezinta o tentative, tine-o departe de casa. 

Mananca doar cand ti-e foame. Daca esti nerabdatoare sau nervoasa sau ai impresia ca ar trebui sa mananci, distrage-ti atentia de la asta. Suna o prietena, iesi cu copilul la o plimbare, fa ceva prin casa sau citeste. 

 

 

Ultima modificare
Evaluaţi acest articol
(2 voturi)

Media

Lasă un comentariu

Copyright @2013 OnSezon.ro

Top Desktop version