OnSezon.ro

Login

Cinci pasi simpli pentru un ten fara riduri

 

    Frumusetea nu are un sezon, ci trebuie sa dureze tot anul. La fel, tendinta femeilor de a se pastra tinere nu are un anotimp. Odata cu trecerea anilor, muschii fetei se lasa. Fiecare emotie isi lasa amprenta pe chipurile noastre, iar imaginea pe care o reflectam in oglinda nu ne mai incanta asa tare.
   Vestea buna este ca ne putem remodela aspectul fetei fara a apela la interventii chirurgicale. Cu perseverenta in repetarea catorva miscari ale muschilor fetei si lucrand corect fiecare zona, putem avea rezultate vizibile intr-un timp scurt, fara a fi nevoie de interventii chirurgicale scumpe. Gimnastica faciala cuprinde exerciţii simple, pe care le poţi efectua dimineaţa şi seara, în faţa oglinzii, după ce te demachiezi. Cu siguranţă, cele mai multe dintre exerciţii îţi vor stârni râsul, dar în nici un caz nu te abţine. Râsul este un excelent exerciţiu pentru tonifierea musculaturii feţei.
   Cu ajutorul acestor exercitii simple si dedicand doar 20 de minute zilnic ritualului de tonifiere faciala poti netezi ridurile fine de pe fata ta si poti preveni aparitia altora noi. In cateva zile vei observa ca tenul tau este mai neted si mai luminos iar ochii iti sunt mai tineri ca niciodata!
   - Cel mai simplu exercitiu pentru obraji, pe care de multe ori il facem involuntar, este acela de a ne suge in interior obrajii tinand buzele stranse. Alternati obrajii, apoi exersati cu ambii, simultan. Dupa fiecare exercitiu relaxati-va si faceti cat mai multe repetari. Exercitiul de la polul opus acestuia este cel in care umflam cu aer cate un obraz, relaxam, apoi ii umflam pe amandoi si mentinem pozitia cat mai mult posibil.
   - Pentru conturarea pomeţilor: priveşte în oglindă şi execută tot felul de grimase care îţi vin în minte (zâmbet, mirare, diverse schimonoseli pe care le făceam în copilărie). Menţine fiecare "figură” minimum 5 secunde şi efectuează până la 10 repetări.
   - Buzele sunt sustinute muscular, astfel ca tonifierea musculaturii de la acest nivel va avea efecte vizibile in ceea ce priveste conturarea lor. Acestea se ingroasa usor si devin mult mai senzuale. Exercitiul este simplu: spuneti tare O (tuguind cat mai mult buzele) si E (tragand cat mai mult de colturile gurii in lateral). Totodata acest exercitiu ajuta la estomparea ridurilor din santul nazo-labial (cele care merg pe langa colturile gurii de la nas spre barbie avand traseu oblic).
   - Încearcă următorul exerciţiu care ajută la prevenirea apariţiei barbiei duble: lasă capul spre spate, extinzând cât de mult posibil musculatura gâtului şi a bărbiei. Execută mişcarea de 10 ori, în câte trei serii.
   - Pune-ti degetele de-o parte si de alta a mijlocului fruntii, spre laterale. Impinge apoi pielea de deasupra sprancenelor in jos, in timp ce ridici din sprancene insistent, astfel incat sa creezi o tensiune la nivelul muschilor fruntii (prin doua forte care actioneaza una impotriva celeilalte). Ramai asa timp de 30 de secunde. In cazul in care ai linii mai pronuntate, poti face exercitiul de trei ori pe zi. Acesta ridica sprancenele si diminueaza lasarea pleoapelor superioare. In plus, atenueaza liniile verticale dintre sprancene si pe cele orizontale de pe frunte.

 

Ultima modificare Vineri, 17 Mai 2013 09:01
Evaluaţi acest articol
(1 Vot)

Media

Lasă un comentariu

Copyright @2013 OnSezon.ro

Top Desktop version